''I
can't believe I was born in July' se čudi nekdo iz benda in ga popolnoma
razumem, saj glasba, ki jo Impure Wilhelmina delajo, ni niti najmanjša
prispodoba obdobju žgočega sonca. Gre namreč za reko melanholije,
ki jo francozi že od nekdaj izlivajo, ampak v tem primeru gre za
pravi Jangce kiang, ki v svojih počasnih ali srednjehitrih tokih
ne nosi samo mračnih in destruktivnih metalskih elementov, pač pa
večkrat zaide tudi v emocionalne in melodične sunke. Takrat so seveda
najlepši, tako lepi in čutni, da se ti oči zarosijo in si želiš,
da se perfektno mešanje krasnih kitarskih melodij (na plati jih
je vse polno), izrazitih bas linij in rahlega distorziranega kričanja,
ne bi nikoli končalo. To velja zlasti za komada ''The river'' in
''Get away'', medtem ko se poskušajo še v akustiki ''Knife'', dva
sta inštrumentalna, preostanek pa je depresivno počasen in moreč,
celo noise-rokerski, seveda je pa tudi nekaj trenutkov za sprostitev.
Raznolikost je opazna tudi v času, saj se komadi gibljejo od minute
pa do 8 min in pa seveda zaklučni ''The game I don't want to play'',
ki s svojimi +21 minutami do konca zapolni CD. Zaključna 'kača',
bo marsikoga spomnila na Neurosis, čeprav bi celotni izdelek označil
kot Breach po francosko. Besedila so kot bi jih pisal kak otožen
in pesimističen umetnik, ki pravi ''I learn from my paintings Carved
everythings with dark grey and throw it all away Can it be better
when it can't be worse?'' Renično zafrustrirana scena, kjer gre
vse iz slabega na slabše. ''I broke all my toys when I was four
it used to be my favourute game until I discovered self-destruction.''
Heh, zakon, spominja na knjigo Henrya Rollinsa - Solipsist. Vse
pride v lepem dvobarvnem digipacku z besedili v ročni pisavi, ter
veščo na prednji platnici. Dober izdelek, zlasti tisti melodični
trenutki so nekaj najboljšega, drugače pa v celi malce preveč dolgotrajno
in utrujajoče. (26/05/2004)
|