Uff,
pisat recenzijo za tole plato pa ni noben mačji kašel! Zgoščenka
namreč ponuja nad eno uro počasi se premikajoče in skorajda (včasih)
boleče godbe, kjer se štirje komadi povspnejo nad deset minut, dva
od teh skoraj 15 min. Ja, dokaj obilna pošast, katere se s težavo
lotiš poslušat, a ko se igranje enkrat prične te v hipu posrka v
svoje temačne globine. Komade gradijo na težkih izbruhih distorzije,
ki kot vsemogočen val energije ruši vse pred sabo, na srečo pa je
tu tudi protiutež jezi in takrat nastopijo eterični trenutki, ki
človeka s svojo temačno lepoto popolnoma hipnotizirajo. Teh trenutkov
je tu gor kar nekaj! Vokalist se poslužuje gorobega kričanja a se
razkrije le pri težko metalnih izbuhih, kot dodatek že zadostni
rušilnosti bobnarja in kitar, medtem ko se basist s svojimi zajetnimi
linijami giba dokaj svobodno in prispeva glasbi še dodatni hipnotičen
učinek. Kot da bi zmešal skupaj moč/temačnost Cult of Lune, lepoto
Isis in čudačnost Neurosis, čeprav bi rekel da so Fall Time klasa
zase, kar je s časom bolj in bolj očitno. Vse je odigrano premišljeno
in brez časovne omejitve, s česar sklepam, da so morali kar pridno
garat za tole zgoščenko. S komadom ''Dead and buried (No.1)'' poskušajo
nekaj drugega in se močno približajo stilu, ki so ga patentirali
Botch, v inštrumentcu ''Sonata'' pa se poslužujejo le akustičnih
kitar. Besedila so osebne narave in se mi zdijo uredu, čeprav je
malce preveč besed v stilu ''...the sky turned black and the woods
turned red cause i've killed the angel who loved me...'' in tako
naprej. Drugače pa zanimiva izkušnja s tole različico kome! Na njihovem
mestu bi sicer odstranil par komadov kajti 62:26 min je več kot
preveč, ampak itak so vsi odlični, tako da je verjetno že prav,
da so zbrani na eni zgoščenki. Fani Isis, Neurosis, Cult of Luna
in podobnih nosačev teme, vsekakor ne bi smeli prezreti te plate!
|