|
Eighten
Visions so me pred dobrim letom nazaj, tik po izidu te ploče, precej
razočarali s svojim dolgočasnim nastopom in od takrat naprej gledam
nanje le kot še en prazen metalcore bend, katerih te dni kar mrgoli
tam zunaj. No, pustimo zdaj to. Nihova glasba je tokrat precej bolj
zanimiva...manj kaotičnosti, več melodičnosti, medtem ko moč žaganja
kitar trže ude, čudoviti emo predeli pa jemljejo sapo. Lahko bi
rekel, da je vse skupaj postalo bolj gladko in poslušljivo, čeprav
je glasba še vedno zelo, zelo metalna in težka. Skušali so biti
drugačni od tipičnega ameriškega metalcora in to jim je tudi uspelo.
Osebno mi deluje zelo moderno in ne spomnim se benda, ki bi bil
tako spreten tako v emocionalnih trenutkih, kot tudi v metalskem
nažiganju in seveda znal oboje perfektno mešati. Včasih se preizkušajo
tudi v elektroniki, kot npr. v lepem inštrumentalnem povdou z akustično
kitaro in programiranimi bobni v komad ''A short walk dawn a long
hallway'' ali v povodu še lepšega ''Love in autumn'', kjer presenetijo
krasnim nežnim petjem na zasanjano-čarobnih melodijah. Hmm...ubistvu
je ''Venity'' kar fina zadeva, saj ima dovlj kričanja in agresije
in ravno dovolj petja in lepote, da kljub dolgim komadom (okrog
4-5 min) ne postane dolgočasen. Dolgočasijo pa me njihova prevzetna
besedila, ki so si vsa podobna in se vrtijo okrog bolečine, jeze,
prizadetosti, osamljenosti in vsem hudem, kar naj jim bi kdaj nakopale
ženske. Precej napihnjeno in brezvezno vse skupaj. Kljub temu so
glasbeno precej osvežujoče presenetili in sprva sem že verjel, da
zna biti naslednji izdelek čisti 'emo', ampak te dni je spet polularen
metal, tako da, kdo-ti-ga-vedi s čim bodo postregli v prihodnosti.
Morda pa bodo zopet presenetili?
|
Kar
uredu opremljen ovitek teh brutalnih ameriških chaos-metalcev...posušeno
cvetje, zarjavele škarje, zarjaveli žeblji, britvice...temu dodamo
še naslov ''Until the ink runs out'' in dobimo smiselno povezavo.
Hrup, ki ga ustvarjajo Eighteen Visions je temačen in anti-melodičen,
ter zveni kot mešanica chaosa, ki so ga imeli Coalesce, ter žaganja
v stilu Disembodied, le da so tu rifi še bolj death metalski. Vokal
je kričeč in močno distroziran - tipo Coalesce, vendar se tu pa
tam oglasi tudi kakšen speven del. Besedila se mi zdijo precej cinična,
v nekaterih niti ne najdem smisla, nekatere pa so kar uredu...v
nekaterih gre za situacije razlicnih razmerij med moškim in žensko,
v drugih pa si lahko predstavljate vsebino že s samimi naslovi ''Who
the fuck killed John Lennon?'', ''That ain't Elvis playing piano'',...
Eighteen Visions so rušilen in uničujoč bend katerih glasba me kar
pritegne ampak postane album proti koncu malo enoličen in ga tako
raje poslušam po rundah.
English
Version:
Pretty nice equipped lay-out of this brutal chaos-metal band from
the states...dried flowers, rusty scissors, rusty nails, razor blades...we
only have to add the title ''Until the ink runs out'' and we get
a logical connection. The noise Eighteen Visions formed sounds like
a mixture of dark and anti-melodic piece of chaos created by Coalesce
and the energy of Disembodied most death metal sounding riffs. The
vocal is screaming and heavy distorted - similar to Coalesce, but
there're also some singing parts. The lyrics are pretty cynical
and I can't even find the meaning in some of them, but they have
also some which are quite cool...in most cases they're dealing with
situations of different relationships betweem man and woman and
in anothers you can immagine the theme just by reading the titles:
''Who the fuck killed John Lennon?'', ''That ain't Elvis playing
piano'',... Eighteen Visions are destructive and a killer band with
pretty attractive musc but they become a little monotonous with
approach of the last few songs so I prefer listening to whole CD
with a few breaks.
|
EIGHTEEN
VISIONS
Ameriški
chaos metal bend, ki se v Italiji ni najbolje izkazal (sem pričakoval
dosti več), kar pa se tiče njihovih plat kar zažigajo! 05/10/2002 Italy
|